jgradde

HAPPY BIRTHDAY TO ME.

Kategori: Londonlivet

Kommer att fira min födelsedag på jobbet, förhoppningsvis göra en himla massa buketter till lyckliga mödrar och förhoppningsvis inte stupa på kuppen. Har varit några långa dagar med förberedelser, och på nåt vänster lyckades dom klämma in Internationella Kvinnodagen i fredags också så det gjorde ju inte saken bättre. Jag har sagt det förut och jag säger det igen - tur att jag älskar mitt jobb och jobbar med människor jag älskar (läs Micaela). Överlever vi morgondagen så ska vi gå till favoritpuben och fira med Mojitos, där ska vi även fira att favoritbartendern Eddie gör sitt första pass som manager. Nu stupar jag i säng. Natti natti! (Försökte ladda upp en bild men det funkar inte - kika på mitt instagramkonto istället om ni vill se vad jag gör på dagarna)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: