jgradde

SUNDAY UPDATE.

Kategori: Londonlivet

Godkväll! En gång i veckan kanske inte är lika bra som ett år sedan, men definitvt bättre än vad jag har uppdaterat på mycket länge. Så nu får ni en resumé av min vecka (det jag kommer ihåg av den). Dejten gick bra och jag kom inte för sent. I måndags var jag ledig och hade en härlig stund ute i solen med Björn och Esperanza, vi hittade en fotbollsplan med ett gäng småkillar så vi spelade ett tag med dom. Resten av veckan har jag jobbat varje dag vilket har varit förvånansvärt bra - det är lugnt, jag har haft tid att städa och organisera. Jag har en ny tjej, Izabela, som inte är ny i företaget men ny på Corinthia och jag är väldigt nöjd med henne. I fredags kväll mötte jag upp Emma, Rachel, Sam och Craig för några drinkar och middag vilket var mycket trevligt och igår mötte vi upp Amanda som är på London/Manchesterbesök för drinkar och middag vilket också var väldigt trevligt. Idag var jag ledig och solen var framme så vi låg en timme i trädgården och bara njöt. Sen åkte vi till Westfield för att köpa svarta byxor (som ingen hittade) och efter det åt vi supergod pizza på Fire & Stone. Nu räknar jag ner dagarna till semester - bara 7 nätter, och bara 5 dagar på jobbet - hur skönt som helst! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: