jgradde

COUNTING DOWN.

Kategori: Blommor

Hej vänner. Ligger i sängen och rensar bland alla mina bilder. Ser fram emot en ledig dag imorgon men känner redan på mig att något kommer att gå fel, bara för att. Hade en fruktansvärd dag igår och nådde till slut min breaking point, så när jag kom hem från jobbet tog jag ett glas vin och bröt ihop lite i Alice famn. Skönt att hon var hemma i alla fall. Utmattad, hungrig och deppig fick hon sitta och lyssna på mig och vad som gjort mig så fruktansvärt frustrerad så att jag inte kunde hålla fasaden uppe längre. Sen ringde George för att ge mig lite visdomsord vilket jag verkligen uppskattade och efter det hade jag ett långt samtal med min chef där han i princip sa att det jobbet jag har är att spela ett spel, och inse att jag aldrig kommer vinna. Det spelar ingen roll hur bra eller felfritt jag gör det, dom kommer alltid hitta nya saker att klaga på, det är så det funkar på femstjärniga hotell. Innan kände jag bara för att ge upp - efter dom tre samtalen fick jag tillbaka lite av mitt "nu jävlar ska jag visa dom" och idag har varit helt okej. Längtar fortfarande fruktansvärt mycket efter min semester som närmar sig med stormsteg, bara 4 nätter kvar nu. Har nog aldrig längtat så mycket efter att komma bort som jag gör nu. Tydligen ska våren komma till London på söndag men helt ärligt så gör det mig inget för jag längtar precis lika mycket efter att bara stänga av min telefon, inte behöva tänka på att laga mat och städa och bara komma bort från vardagen lite. Och såklart så längtar jag efter mamma och pappa. Det var nog allt jag hade att säga nu. Nattinatti!
Northall Restaurant fick ny display imorse

Kommentarer


Kommentera inlägget här: