jgradde

HARD WORK WORK.

Kategori: Londonlivet

Får bli ett inlägg från mobilen för bredbandet här hemma krånglar lite. Har haft Sofie på besök söndag till torsdag morgon, sen har det varit fullt ös medvetslös på jobbet, därav bloggtorkan. Idag fick jag någonting att bita i när jag och Andy åkte till Sophie's Steakhouse & Bar i Covent Garden för att göra om ett £150 arrangemang i en gigantisk vas. När vi kom dit upptäckte vi att det inte var en utan två vaser. Vi upptäckte också (10.45) att vi var tvugna att vara klara klockan 11 inte 12. Och sist men inte minst upptäckte vi att plasthinken jag hade fått från Flower Station som gjorde kontraktet innan, som jag hade ägnat en timme på Temple åt att fylla med oasis, hönsnät och grönt, inte fick plats i vasen. När jag hade kommit över min första panik så spenderade jag ungefär en 45 min i bak på Andys van och klockan 12 var ett stort, nytt arrangemang på plats. Imorgon åker jag dit för att byta ut det andra. Ska få upp lite bilder från Sofies besök med när bredbandet hoppar igång. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: