jgradde

THREE BOUQUETS.

Kategori: Blommor


Hej. Äntligen lite blommor, som jag tror inte varit på bloggen tidigare. Håller på att säkerhetskopierar alla mina filer från datorn till min nya externa hårddisk, som jag till slut tagit mig tid att köpa. Jag investerade även i ett par nya svarta byxor och ett par nya svarta skor. Hur deprimerande det än låter så kommer jag inom den närmaste framtiden mest köpa svarta kläder, behöver i princip bygga upp en ny liten "jobbgarderob". Byta ut dom svarta varma kläderna som behövdes på Temple, till svarta eleganta kläder som behövs på Corinthia. Idag har jag spenderat precis hela långa dagen med att göra oasisbollar till ett event på fredag. Efter det tog jag en öl på våran klassiska after work pub med Cristian och Federico, mina nyfunna Italienska vänner. Imorn ska jag till Corinthia, ha möte med Laura från deras eventsteam och sen försöka organisera vad som behövs för eventen som går av stapeln dom närmsta veckorna. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: