jgradde

HYLLNING TILL LONDONS ALLA MÄN.

Kategori: Londonlivet

Eller när jag tänker efter så kanske jag inte borde hylla londons alla män, det finns säkert skitstövlar också. Men dom jag tänker hylla är dom män som håller upp dörren för mig, låter mig gå på/av bussen före dom själva trots att dom står närmare dörren, dom som låter mig sitta ner på tunnelbanan. Det är dom jag är imponerad av och tacksam över. För såna män har vi inte i Sverige, inte enligt mig i alla fall. Varje sån liten grej gör mig lycklig inombords, vilket ibland kan behövas i en sån här stor stad där alla stressar runt på gatorna för att hinna till sina möten och dejter och hämta barnen på dagis. Det krävs så lite men det ger så mycket. Så tack Londons män för det ni gör. Om jag någon gång får en son ska jag uppfostra honom att göra detsamma. Puss!

Här har vi en annan trevlig man som log mot mig en fredagmorgon klockan 6.30 och sa godmorgon och att mina blommor var väldigt vackra. Tack Kevin Costner, det gör mig också lycklig såklart!

Kommentarer

  • Pauline säger:

    Whaa mäktigt!!

    2012-11-22 | 10:48:56

Kommentera inlägget här: