jgradde

CHRISTMAS BOUQUET.

Kategori: Blommor


Bukett som förmodligen ska ut på hemsidan som en av våra Christmas bouquets. Ligger i sängen och har precis skickat iväg det sista emailet för dagen. Räknade lite på mina timmar förut och har nu gjort 50 timmar på en vecka, vilket inte är så farligt. Då har jag dock inte räknat de oändliga minuter jag sitter på tuben och emailar, gör quotes nerbäddad i sängen, beställer blommor medans jag pratar med mamma och pappa på skype och så vidare och så vidare. Vi får se efter en månad om det fortsätter så här, då kanske det kan vara värt att bemanna lite mer på dagarna så jag faktiskt har tid att göra alla dom där sakerna på jobbet istället för min fritid och lediga dagar. Imorgon är min plan att åka till Hemel Hampsted för att mysa lite med barnen och hämta mina fotbollsskor, för om en vecka har jag provträning med Regents Park Rangers, yeeey! Ska även försöka hinna gå till banken, vilket jag har försökt dom senaste tre månaderna men aldrig lyckats utföra. Hej och hå. Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: