jgradde

LUCKY ONES.

Kategori: Allmänt

Så länge jag fortsätter vara dålig på att ta kort, så får jag försöka gå igenom mina gamla mappar och hitta bilder jag inte visat än. Som till exempel dom här ranunklerna som jag personligen tycker är väldigt fula. Ser ut som ögonglober. Men i buketter blir dom ganska häftiga. Anyway. Har haft en bra dag på jobbet, trots en timmes övertid - igen. Har den galnaste managern i världen vilket är helt underbart, det går inte en dag utan att man skrattar så man får ont i magen. Speciellt när man är kvar efter stängning, det tenderar ofta att spåra ur lite då. Har inte så mycket mer att uppdatera om nu. Imorgon ska jag försöka ta lite bilder på RAF eller om det blir några buketter gjorda kanske. Nu ska jag plöja vidare i Cosa Nostra. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: