jgradde

GOOD MORNING 22.38.

Kategori: Allmänt

Jag skulle ju kunna låtsas att jag var duktig och tog kort på den här ordern idag på jobbet, men jag tänker inte ljuga. Jag tog inga kort idag heller, den här hittade jag i mappen från 2 mars, och jag kollade igenom alla inlägg sen dess för att se så jag inte redan lagt upp bilderna. Idag gjorde jag i alla fall vaser till Royal Airforce Club, lite ordrar för overnights och sorterade ut alla runsheets och labels för måndagskontrakten. Stjärna i kanten för det sista. Jag lyckades även slarva bort en order så förmodligen kommer någon ringa och klaga imorn på att deras blommor inte blivit levererade. Som tur är var inte mina managers lika stressade som mig över det. Jag höll på att bli galen och kommer förmodligen drömma mardrömmar om den där ordern imorn vilket jag den senaste tiden börjat göra när det är stressigt på jobbet. Idag gick jag hem och däckade i sängen, tänkte sova en timme men vaknade istället halv elva. Imorn kör jag 8-5, om jag nu är så lyckligt lottad så jag lyckas komma ifrån i tid för en gångs skull. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: