jgradde

THURSDAY 16.08.12

Kategori: Londonlivet

Kan inte fatta att vi redan är halvvägs igenom augusti. Och att om 10 dagar kommer finaste Sofie hit och hälsar på. Och att om 22 dagar åker jag till Damian i Spanien. Och att om 44 dagar kommer mamma, pappa, Petra och Bobby och hälsar på. Livet leker! Idag skickades det ut ett mail till alla på Moyses Stevens som sa att från och med nu är Jessica kontaktperson för alla kontraktklienter, så ringer/mailar dom och vill göra ändringar/lägga till ordrar/klaga så ska allt gå till mig. Kul och jobbigt. Men mest kul. Efter jobbet åkte jag still stan och mötte upp Thomas för middag och spanska/svenskalektion. Nu är jag utmattad. Har lite bilder på telefonen från dagens blomster men den ligger långt bort på laddning och jag orkar inte resa på mig. Får ägna imorgon kväll åt att få upp dom. Nu snor jag istället en bild från våran facebook-sida, på vad våra duktiga florister Kim, Hayley och Monika gjorde på I.C (InterContintal Hotel) under OS. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: