jgradde

RANDOM HAPPINESS.

Kategori: Londonlivet

Hade ett litet moment av klagan, men sen stannade jag upp och tänkte efter. Och då slog det mig igen att jag har absolut ingen anledning att klaga. Jag ser absolut, absolut inte fram emot Paralympics med nattskift och så vidare, men det är bara att gilla läget och ta sig igenom det. Det är inte så många florister som kommar ha det på sin meritlista. Jag är lyckligt lottad. Och jag är lycklig. Har världens bästa team på Temple, människor som får mig att le och skratta varje dag, underbara kunder som blir så glada för den där lilla extra ansträngningen vi gör för dom. Jag är 20 år, assistant manager hos en av Londons äldsta och mest prestigefyllda florister, jag kan ännu än gång konstatera att jag är den lyckligaste tjejen i världen. Tack för mig! (Om blogg.se-appen funkar kommer det upp två bilder på buketter sen)

Happiness bild från bästa semestern någonsin, med bästa Sofie som är här om mindre än två dagar!!!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: