jgradde

BUSY MONDAY.

Kategori: Blommor

Med personal på semester och londonborna som är back on track efter sommarveckorna är det inte längre några lugna dagar på Temple. Idag tog jag mig genom förmiddagen med att antal koppar kaffe, åt min lunch vid tre i bilen på väg till ett möte med en galen kvinna från Monckton Chambers, och avslutade eftermiddagen med en cola och Bright Eyes. Jag älskar inte övertid, men när alla går vid 18.30 och jag är själv kvar och kan lyssna på Bright Eyes medans jag gör klart vad som behöver göras, så är det inte så farligt. Imorgon åker jag för att se på en venue till ett dop och sen blir det hårdkörning på Temple igen. Längtar tills Gemma kommer tillbaka på Onsdag, så vi kan dela på ansvaret. Kommer inte ihåg om vi stavar veckodagar med stor bokstav i Sverige. Här är några bilder på en vas jag gjorde till ett event som går av stapeln imorgon.

Eremuris, Delphinium, Sunflower, Hydrangea, Setaria


Kommentarer


Kommentera inlägget här: