jgradde

SECOND DAY WITH SIS PART TWO.

Kategori: Allmänt

Så vi åkte till Golders Green, gick in på the Refactory, och gick ut ungefär lika snabbt. Hade inte riktigt tänkt på att dom kanske visade Champions League, men det var fullsatt. Tillbaka på bussen till Willesden Green och in på en indisk restaurang. Var nog ett riktigt bra val dock för det var underbar mat, underbar service och underbar färskpressad passionsfruktjuice. Och tillsammans med notan fick man After Eight. Dit kommer jag nog återvända. Hursomhelst blev jag löjligt lycklig när jag kom hem och såg att Chelsea har slått ut Barca, hur grymt! (Förlåt mamma). Nu ska jag ta mig an Cosa Nostra (nån tjock bok om Sicilianska maffian) på engelska, känns lite tungt men i brist på andra böcker i huset är den mitt enda val. Imorn blir det London Aquarium. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: