jgradde

MONDAY 02/04.

Kategori: Allmänt

Det här är min nya sambo Bamse. Blev faktiskt väldigt lycklig när vi hittade Bamse i Björns garderob och när han var så snäll och skänkte Bamse till mig så jag slipper bo ensam. Detta betyder med andra ord att jag har hittat en hus i Golders Green som jag med 99 procents säkerhet ska flytta till. Där kommer jag få mitt eget rum men dela kök och tre badrum med fyra andra. Vi kommer ha en trädgård med gräs och utemöbler. Och jag kommer ha ett skrivbord, nattuksbord och tre garderober. Och en 1.20-säng. Det känns bra. Vi kommer trivas bra där, jag och Bamse. Idag jobbade jag från halv 5 till halv 1. Sen gick jag och Annfie till parken och sov lite. Och ikväll har vi druckit öl och spelat kort för imorgon är jag ledig. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: