jgradde

FIRST DAY WITH SIS.

Kategori: Allmänt

Hade en tidig morgon med Green run som vanligt, men tack vare den slutade jag jobbet redan två. Uppspelt som en liten barnunge åkte jag till Oxford Circus för att möta upp min kära syster och Amanda. Såå kul att se dom! Tog dom till Carnaby Street för Fisch & Chips på en pub, gick förbi Lillywhites för att köpa löpskor till Petra i storlek 34(!), åkte vidare till Harrods och luktade på Te. Hade vilopaus på deras hotellrum för att ladda upp med lite energi till Primark, som vi gjorde på en timme - bra jobbat. Efter det åkte vi till Fresco, mitt gamla jobb, och åt libanesiskt. Mycket bra dag och lite shopping unnade jag mig själv. Imorgon blir det Camden, tattoo och Covent Garden. Eventuellt Rebecca & Fiona på kvällen eller bara lite skönt häng någonstans. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: