jgradde

BACK TO WORK.

Kategori: Allmänt

Känns som att jag inte vart på jobbet på jättelänge, fast det egentligen bara är två dagar. Men hur som helst så var det skönt att komma tillbaka, har så underbara jobbarkompisar som får mig att skratta varje dag. Idag sa George till mig att jag har makt över solen, för dom här två dagarna jag har varit ledig har det regnat och stormat, och idag när jag kom tillbaka kom solen tillbaka. Han är för söt han. En timmes övertid hann jag med innan jag trött i benen stupade ner på bussätet. Har för andra gången sen Annfie åkte hem faktiskt lagat mat till mig själv. Två matlådor blev det med som ligger i frysen nu - perfekt. Nu ska jag ta en varm dusch och sen försöka läsa några sidor i Cosa Nostra. En hel helg med jobb väntar så jag ska nog försöka somna tidigt idag. Puss! (Kanske slänger upp bilderna från igår senare, sista dagen med Petra och Amanda.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: