jgradde

AFTER WORK.

Kategori: Allmänt

Skön dag på jobbet igen tack vare regnet. Var lite stressad dock för klockan var 9 när jag började med RAF's vaser, och helt plötsligt var klockan tre och jag hade inte kommit någonstans. Hade min första konsultation (vet inte ens om det heter så på svenska) med en brud idag också vilket var spännande. Sitta och smutta på capuccino och prata om brudbuketter är ju inte helt fel. Anyway, efter jobbet gick vi till en pub i Golders Green som var riktigt trevlig. På bild ser ni Emma äta en toast med myyycket ost. Hade en trevlig stund, pratade skit om vissa kollegor vi inte tycker om och arbetade ut en plan på hur vi ska få dom sparkade. Det var den dagen. Imorgon efter jobbet åker jag ut till Hemel Hempstead för att hälsa på Elin, Pete och lille Vincent - ska bli riktigt mysigt. Nu är det dags för mig att sova. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: