jgradde

WEDDING SAMPLE PHOTOS.

Kategori: Allmänt

Hej alla mina trogna läsare som klickar in på min blogg varenda dag i hopp om att jag ska ha funnit lite tid till att blogga. Äntligen får ni något att vila era ögon på en stund! Har sedan det senaste inlägget haft en hektisk månad med mycket jobb men även mycket skoj. Kom nyligen tillbaka från en mycket trevlig weekend i Dublin med Björn och mina fina spanska tjejer som jag bodde tillsammans med förra året. En dag kvar på jobbet imorgon och sen hoppar jag på flyget till Sverige för bröllop och kvalitetstid med nära och kära. Här är två bilder från ett wedding sample jag gjorde förra veckan, älskar faktiskt färgerna (gillar vanligtvis inte gula blommor). Nu ska jag försöka få lite sömn innan en produktiv dag på jobbet väntar. Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: