jgradde

ENJOYING LIFE BIG TIME.

Kategori: Londonlivet


Den här helgen har bjudit på mycket gott och blandat. Jobbade några timmar i lördags morse innan Micaela och Dean kom och hämtade mig klockan två och vi åkte till en fotoutställning med landskapsbilder från olika delar av Storbrittanien. Efter det åt vi middag på wagamama och drack en öl innan vi kramades hej då. Jag åkte hem för att göra mig redo för kvällens äventyr som blev en barrunda med några tjejer från fotbollslaget plus Jake och Lawrence. Vi började på en bar för att sedan möta upp Pauline och killarna på Bounce, en klubb med pingisbord som man kan hyra samtidigt som man surplar goda drinkar och dansar till bra musik. När den klubben stängde klockan ett tog vi oss vidare till Picadilly och en klubb där Titti hade en kontakt, så där blev det dans och gratis drinkar innan vi satte oss i en taxi hem halv 4. Pauline och Jake som vi hade tappat någonstans på vägen (och som inte hade batteri på sina telefoner) kom hem nån gång efter 5 och så fort jag hörde dom komma in genom dörren kunde jag somna gott. Idag efter att ha sovit till klockan två bestämde jag och Pauline oss för att ta vara på dagen, så vi åkte till National Portrait Gallery och kollade på en fotoutställning med porträtt (såklart) och sen strosade vi lite längs Themsen. Mycket bra helg med andra ord. Har även lärt mig att en plattång funkar utmärkt som strykjärn och att jag måste sluta stressa när jag inte kan hitta bankkort (förra veckan) eller körkort (denna veckan). Oftast gömmer dom sig bara någonstans för att retas lite och kommer fram efter lite letande!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: