jgradde

CORINTHIA RESIDENCES.

Kategori: Blommor

Bilder från lobbyn till dom nybyggda Corinthia Residences.
 
 
Vaknade upp i Queens Park idag efter en myskväll med Izabela igår kväll då jag kände ett stort behov av att rymma från huset för vi hade en extremt stökig inneboende. Hade en bra dag på jobbet (!) och kom hem på bra humör. Bara Jake var hemma och han lyckades övertala mig till att gå ut och springa (med honom cyklandes bredvid), så jag bestämde mig för att ge Emmas första delmål till mig ett försök, vilket är 6km på 32min. Lyckades på 33 minuter och 20 sekunder, vilket gjorde mig fruktansvärt stolt OCH fruktansvärt trött. Men jag är himla glad att jag har hittat tillbaka till löpningen för det gör mig lycklig. Ska gå och lägga mig för en väldigt tidig morgon imorgon, ska hjälpa Emma med ett bröllop på min lediga dag, men det ska bli himla kul. Puss och godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: