jgradde

IT ONLY HAPPENS IN LONDON.

Kategori: Londonlivet

Tredje gången gillt. I London går främlingar fram till varandra. I London kan man bli uppraggad på väg hem från tunnelbanan. I London har det hänt mig tre gånger men inte förräns nu har jag faktiskt tackat ja. Kanske har jag missat min stora kärlek men i så fall kommer han förmodligen tillbaka. Idag kände jag att, vad fasen, om man inte vågar lite kommer man ju aldrig någonstans. Så efter att ha fått sällskap uppför gatan av en helt random kille som började snacka med mig och frågade efter mitt nummer och sa att nej, du får inte alls svänga höger här för jag har inte fått ditt nummer än och jag behöver det för vi ska gå ut och ta en drink imorgon, så gav jag in och bestämde träff imorgon där vi skiljdes åt idag. Känner jag mig själv rätt kommer jag förmodligen inte dyka upp. Fast om Pauline är hemma kommer hon nog sparka mig i baken, så vi får se hur det blir. Fortsättning följer, sovdags!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: