jgradde

RAINY MONDAY OFF.

Kategori: Blommor

Har vart ledig idag i ett regnigt London. Det började lagom till att jag, Pauline och Erik hade köpt thai take away och satt oss i parken i Shepherd's Bush för att äta och slutade ungefär lagom tills vi kom hem igen. Emellan det hann vi med att åka till Urban Outfitters där Pauline lämnade in ett CV och sen till Flower Station där hon hade en snabb intervju med min chef om ett jobb i vårat Garden Centre. På vägen hem köpte vi Bailey's och popcorn som vi myste lite med innan dom åkte iväg till några kompisar och jag, Jake och Alice stack ut på en löprunda. Vilket betyder att jag nu varit ute och sprungit fyra gånger inom sju dagar, vad är det som händer med mig? 26 dagar kvar på Corinthia (inklusive några lediga och några off site för bröllop) sen blir det lite vila för mig. Ställer klockan på 5 och säger godnatt. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: