jgradde

FRIDAY WEDDING.

Kategori: Blommor

Hej mina kära läsare. Nu var det verkligen längesen jag skrev, och nu har jag helt plötsligt en himla massa bilder jag vill dela med mig av. Är numera Events and Weddings Manager vilket i princip innebär att jag fördelar min tid mellan möten med klienter, gör quotes (offerter?), planerar, organiserar och levererar event och bröllop. Älskar min nya position och njuter av varenda minut. Trots att det är stressigt ibland så är det numera en positiv stress. Tänkte dela med mig lite nu av vad jag har gjort dom senaste dagarna. Får dela upp det i några inlägg dock. Först ut blir fredagens bröllopsceremoni i Priory Church of St Bartholomew the Great (japp, långt namn), en underbart vacker kyrka. Färger var vitt, kräm, ljusrosa och grå/silver/grön. Blommor och grönt jag använde var bland annat hortensia, rosor, lisianthus, astrantia, spray rosor, senecio, eucalyptus, ruscus, murgröna och succulenter.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: