jgradde

NEW DISPLAYS.

Kategori: Blommor

Fick skäll idag av Sofie. Jag bloggar tydligen för dåligt, igen. Ha! Hur som helst. Har gått en vecka sen jag kom tillbaka från Sverige. Hade väldigt mycket att ta igen med pappersarbete och så vidare så det blev några långa dagar på jobbet. I lördags eftermiddag åkte jag ut till Hemel Hempstead för 1-årskalas vilket var mycket trevlig. I söndags hade vi lite kompisar över men det blev en ganska tidig kväll. Måndag var bank holiday och för en gångs skull var jag faktiskt ledig. Hade väldigt tur med vädret och spenderade i princip hela dagen utomhus, njöt av solen, grillade, drack öl och lyssnade på musik med mina fina housemates. Inatt var min nya florist Jacob och Izabela inne och jobbade hårt för att byta alla displayer runt hotellet. Därför fick jag Pauline att komma och hjälpa mig på eftermiddagen med allt städande. Nu ska jag krypa ner i sängen så jag orkar upp klockan 5 imorgon bitti. Natti natti!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: