jgradde

SHOP PIC AND UPDATE.

Kategori: Londonlivet

Hej allihopa, jag lever! Fick en inneboende i lördags som jag har hängt rätt mycket med över helgen och början av veckan. Det är Alice som har bestämt sig för att flytta tillbaka till storstaden. I lördags blev det bara soffhäng och vi började leta efter rum. Sen jobbade jag i två dagar och igår bestämde vi oss lite spontant för att gå ut eftersom jag har varit ledig idag. Så vi drog till The Road House i Covent Garden och hade en väldigt rolig kväll med mycket dans och sång. Idag vaknade jag med fruktansvärt huvudvärk (jag vet, jag förtjänar det) men vi kämpade oss ändå upp för att åka in till stan och luncha med Emma. Sen fick jag äntligen mitt besök till banken avklarat och nu har vi precis kommit hem efter en husvisning - och Alice har ett rum att flytta in i imorgon! Det bästa av allt, det är 15 minuters promenad ifrån mig, eller 5 minuter med bussen. Jippiiii! Det var allt jag hade att säga för tillfället. Puss!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: