jgradde

HAVE A LITTLE PATIENCE.

Kategori: Londonlivet

Usel uppdatering yes box. Men jag har ingen tid för bloggen, vill man se blombilder får man kolla in min instagram jessicagradde, tror att man kan gå in där även om man inte har nåt konto. Ett nattpass väntar där vi för första gången ska göra displayer som vi faktiskt själva designat, det var dags nu att se Moyses Stevens' kreativitet tyckte dom. Var för övrigt på Harrods Store Approval idag för en intervju, öppnar våran concession där inne imorgon och jag ska gå introduktion ifall dom behöver nån att täcka semester och så vidare. Får svar inom 24 timmar om jag blev godkänd eller inte. Har inte så mycket mer att säga för tillfället. Ska försöka få över lite blombilder från mobilen nån dag framöver så jag kan slänga upp dom här. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: