jgradde

HARD WORK AND DETERMINATION.

Kategori: Londonlivet

Det är allt som krävs för att lyckas, i alla fall på Corinthia Hotel London. Vi hade två fruktansvärda månader när Moyses Stevens tog över och jag först började som manager. Det var först efteråt som dom faktiskt tyckte det var värt att nämna att November och December är dom två bästa månaderna på året, ur hotellets synvinkel. Inte för min fysiska och mentala hälsa eller företagets ekonomis bästa. Men nu har vi kämpat oss igenom motvind, inte utan fel och klagomål, men vi har lyckats lösa det mesta. Nytt år - nya möjligheter, brukar man ju säga. Och det kör vi på nu. Alla ser att vi jobbar hårt, och dom börjar uppskatta oss. Efter mycket bra feedback från ägaren och resten av höjdarna på hotellet, hade jag idag ett mycket bra möte med Spale (bossen). Vilket i princip resulterade i väldigt mycket beröm till mig (tackar och bugar, men jävlar vad jag förtjänar det), lite planer för framtiden samt en himla fin löneförhöjning (igen, tack Spale, men jag är såå värd det). Så inatt går jag och lägger mig med ett stort leende på läpparna!

En bild säger mer än tusen ord - äkta lycka i dess bästa form

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Håller med, du är så jäkla värd de!! Saknar dig, de gör jag ju ioförsig jämt<3 skulle kunna göra nästan vad som helst för att få uppleva mariabeach-veckan igen.. Pusss

    2013-01-18 | 07:21:33
  • Annfie säger:

    Ååh! Duktiga flicka! Håller också med att du är värd det, blir så glad för din skull! Saknar dig och London! <3

    2013-01-18 | 23:32:22

Kommentera inlägget här: