jgradde

CORINTHIA STAFF PARTY.

Kategori: Londonlivet

Hejhopp. Efter att ha jobbat natten till Fredag så tyckte jag och Micaela att det var en bra idé att åka till Westfield istället för att åka hem och sova. Så vi åt frukost på Costa, hittade en klänning till mig och ett par skor till henne (som var att dö för, suuupersnygga!) och sen gjorde vi våra naglar. Mycket trevlig förmiddag. Klockan två lyckades jag gå och lägga mig, med alarmet ställt på fyra så jag skulle ha tid att duscha och göra mig redo innan personalfesten. Men, på nåt sätt lyckades jag sova igenom båda alarmen och vaknade av att Micaela ringde 18.20. Inte nåt stressad eller så då festen började kl 19. En timme senare åkte jag för att möta upp Mica och givetvis gick vi till All Bar One för att dricka en mojito innan, och sen bar det av till Corinthia. Det var en mycket trevlig kväll, annorlunda att se alla med håret nersläppt och i klänningar och kjolar, även lite konstigt att träffa alla "höjdare" på hotellet och att gå till nattklubb efteråt med deras finance manager. Men som sagt, en väldigt rolig kväll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: