jgradde

ÅRSKRÖNIKA - MAJ 2012.

Kategori: Årskrönika 2012

Slutet av April och början av Maj blev det mycket jobb och många långa dagar. Första helgen åkte jag österut för att möta upp min ex roommate Emma och två av hennes kompisar. Det blev vin och dans innan jag satte mig på bussen hem, själv för första gången i London men jag överlevde det med. Var för första gången på väldigt länge ute och sprang, och fullkomligt älskade det - olyckligtvis höll det inte i sig så länge. Mer jobb och det började även märkas att OS närmade sig, med ett antal olika klienter som ville se prover på vad vi kunde göra. 
 
 
I mitten av April gick vårat Temple Fortune All Star Team ut för drinkar på våran After Work pub i Golders Green. Jag och Emma spenderade en härlig dag i Camden med shopping, mat och drinkar. Gjorde allt för att kurera ännu en förkylning innan jag fick Sverigebesök igen i slutet av Maj. Men innan det så sprang jag rakt in i en 27-årsfest med rocktema en dag efter jobbet, så jag fick svira om och följa med ut i natten med mina nya underbara spanska housemates Paula, Carlota och Carmen (och alla andra såklart). 
 
 
 
Fick mina första dricks som florist, och det var inte mindre än £20. Sen så kom några fina vänner över för att spendera lite tid i ett London som bjöd på sol och sommarvärme. Det blev shopping, god mat, parkhäng och så vidare. Var tyvärr tvungen att lämna dom själva sista kvällen för att gå på personalfest med bowling och gött häng. Slutet av Maj fortsatte med i princip högsommarvärme så jag gjorde mitt bästa för att njuta av solen lite här och var, mestadels i sällskap av spanska tjejer och killar. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: