jgradde

AUGUST IS HERE.

Kategori: Londonlivet


Kan inte fatta att Augusti redan är här. Sista månaden på Corinthia, nedräkningen börjar på allvar nu. För er som läser min blogg som inte vet om det redan, så sa vi upp kontraktet den första juni med tre månaders uppsägningstid, vilket betyder att den 31 Augusti är våran sista dag på Corinthia. Varför? Dom får mer och mer blommor men vägrar betala mer, det är den enkla förklaringen. Hur som helst ska det bli extremt skönt, det har varit 10 tuffa månader men jag har lärt mig fruktansvärt mycket och är väldigt glad att jag fick chansen att göra det här. Vill inte riktigt gå officiellt med vart jag ska ta vägen, men så fort det är 100% säkert så ska jag berätta. Ska bli väldigt spännande i alla fall! Ovan ser ni lite bilder från dom senaste veckorna i London. Julia och Patrik var i London och vi spenderade en härlig eftermiddag/kväll i Greenwich med Pimms, mat och sol. Jakob gjorde en blomsterkrans till Izabela som gav den till mig, som sedan gav den till Alice, men först hann jag vara faboulous på tuben. Jag njuter av passionsfruktsjuice och vindruvor en solig dag i trädgården. Vill även passa på och skryta om min nytändning för löpning, älskar ju att springa och Pauline lyckades dra med mig ut i Tisdags. Då insåg jag hutr mycket jag älskar det och var ute både igår och idag igen. Gick från 3.5km till 4.5km till 5.3km idag, riktigt imponerad av mig själv faktiskt! Det var allt för nu, imorgon står alarmet på 5. Pjuh! X 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: