jgradde

WORK, EAT, SLEEP.

Kategori: Blommor

Igår ville inte datorn samarbeta med mig, eller om det var internet. Skrev ett inlägg men det kom aldrig upp. Kommer inte ihåg vad jag skrev men förmodligen något om en helktisk 12-timmarsdag på jobbet. Kommer inte skriva så mycket annat idag, för har haft ännu en. Och imorgon kommer el grande finale, ska bli spännande att se hur stressigt det kommer att vara. Anledningen är judiskt nyår som går av stapeln imorgon, och alla skickar blommor till alla. Så idag har jag varit själv på kontrakt, istället för 5-6 personer som vanligtvis gör kontrakt på lördagar. Fick 42 vaser gjorda och har ungefär 70 kvar som måste bli klara imorgon. Såhär såg Temple ut när vi gick hem för en timme sen.

Imorgon ringer Helen och väcker mig klockan 7, bäst att vara på den säkra sidan då jag inte riktigt litar på mig själv längre. Nu ska jag krypa ner och släcka lampan, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: