jgradde

BIG CHANGES.

Kategori: Londonlivet

Godkväll. Fick skäll av Sofie att jag bloggar för dåligt. Så här kommer en liten update om vad som händer i mitt liv just nu. Spenderade gårdagen på The Corinthia Hotel, ett av dom största och finaste hotellen i London. Åkte sedan på ett möte med bossen, där jag blev erbjuden en position som manager för floristerna i The Corinthia. Åkte från mötet med en miljon tankar i huvudet. Trodde att jag skulle vakna upp idag med ett Ja eller Nej som första tanke, men så var inte fallet. Åkte till Sophie's imorse med Gemma, och medans vi gjorde deras två arrangemang så rådfrågade jag henne, men blev inte mycket klokare. Åkte tillbaka till Temple för ett möte med alla managers och en timme senare så var beslutet taget, jag ska till Corinthia. Har inte riktigt smält det än. Men det kommer bli en gigantisk förändring till vad jag gör nu på dagarna, och den största förändringen kommer bli att jag har sista ansvaret för att allt funkar. Stort förtroende, stort uppdrag - men jag är väldigt exalterad. Känner när jag skriver detta att min svenska blir sämre och sämre, tur att familjen kommer på lördag så jag får prata svenska i några dagar, annars kanske jag börjar blogga på engelska. Hiiiiiiihooo, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: