jgradde

TODAY'S BOUQUET - PINK DUST.

Kategori: Blommor


God kväll. Idag har jag jobbat min näst sista dag på Temple. Förutom att göra klart alla måndagens kontrakt fick vi den här ordern för en Pink Dust för leverans idag, så jag gjorde buketten och mailade sen en bild på den till kunden - vilket var mycket uppskattat. Älskar hur en sån liten sak som tar en minut av min tid kan ge så mycket glädje för den som bestället buketten. Älskar även hur färgen på eklöven matchar perfekt med de rosa och lila tonerna i buketten. Ja, jag är en blomsternörd. Take it or leave it. Imorgon ska jag till Corinthia för att göra klart pappersarbetet från Oktober månad. Skoj? Inte direkt, men ett nödvändigt ont. Puss!

Kommentarer

  • Barbro säger:

    Hur skall de klara sig utan Dig i blomstrhandeln?

    2012-10-30 | 14:01:16

Kommentera inlägget här: