jgradde

SATURDAY 27/10.

Kategori: Londonlivet


Efter att (ofrivilligt) ha jobbat 12 timmar igår, med ett antal motgångar och krångliga kunder, så köpte jag en pizza och en flaska vin för att deppa i soffan resten av kvällen. Men nej, Esperanza ville dansa, så vi möttes upp i Camden och skakade lite rumpa istället. Kylan har kommit till London så nu är det vinterjacka som gäller, hade till och med handskar på mig igår. Hur som helst, hade en kanonkväll ute och var inte hemma förräns tidig morgon. Därför har jag spenderat i princip hela dagen idag i sängen. Det enda riktigt produktiva jag gjort idag är att städat rummet. Kollade på X Factor (de tävlande bor på Corinthia), och såg blommor i Robbie Williams rum som ingen mindre än Mikaela gjort. Duktig och bra PR. Nu ska jag krypa ner med filt och dubbla täcken. Puss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: