jgradde

GIRLS ALOUD ARE BACK (IN TOWN).

Kategori: Londonlivet

Hej och godkväll! Framför datorn sitter en trött tjej efter sju dagars jobb på raken. Har äntligen en ledig dag imorgon, då jag ska försöka få lite saker uträttade. Vi får se hur mycket av min lista jag hinner pricka av, men jag tjuvstartade redan idag med att handla mat. I och med att jag på något smart sätt lyckades återställa min iPhone igår, så har jag inga nya bilder att dela med mig av. Istället slänger jag upp en på Girls Aloud-tjejerna, som hade sin presskonferens på Corinthia häromdagen, där dom avslöjade att dom ska ut på turné igen. Såg dom tyvärr inte själv, men en av grabbarna på hotellet sa att Cheryl Cole var kortare än mig, och att hon var väldigt vacker även utan smink. Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: