jgradde

ENJOY LIFE.

Kategori: Londonlivet

Hej! Är för tillfället hotelldirektör åt två hemlösa finingar som har blivit utslängda från sitt hus, Björn och Esperanza. Jag klagar inte, det är alltid trevligt med lite sällskap. Igår blev jag bjuden på rom från Venezuela och idag på körsbärsvin. Har för övrigt skapat mig själv ett kontor i vardagsrummet där jag spridit ut mina mappar, pärmar och papper. Innan jag förflyttas till Corinthia måste all information som finns i mitt huvud ner på papper, så jag slipper få en miljon telefonsamtal om dagen. Igår hade jag även ett möte med Spale för att få lite mer info om vad som kommer hända, det var ett bra möte - längtar tills den första november nu så jag och mitt team kan sätta igång! Det är allt jag har att säga för stunden. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: