jgradde

TECHNICAL ISSUES.

Kategori: Blommor

Så var det ja, jag och tekniken. Vi går liksom inte hand i hand. Vi är som två magneter som gör allt för att undvika varandra, ni vet när man försöker trycka ihop dom åt fel håll. Det funkar bara inte. Tänker inte gå in på detaljer, för detaljerna är tråkiga. Tänker istället ge er en liten uppdatering om dom senaste dagarna. 

Gjorde Actors penthouse med vita rosor, vita spray rosor, tistel och senecio.

Gjorde bröllop med gloriosa, mango callas och orange euphorbia.

Gjorde event för Estee Lauder med vita ranunkler (åh, mina älskade) och murgröna med fina bär.

Och slutligen skulle det komma upp en bild på shopen, men då strejkade internet igen så vi får nöja oss såhär. Förutom att jobba så har jag hunnit med att ha lite fritid, då jag har träffat lite kompisar, spelat fotboll i en park och sen spelat fotboll på riktigt - PÅ RIKTIGT!! Med ett lag som heter Regents Park Rangers. Detta var igår och idag har jag den värsta träningsvärken någonsin. Är det sant att träningsvärk är värst två dagar efter så undrar jag hur jag ska lyckas springa upp och ner för alla trappor i hotellet imorgon. Uppdaterar imorgon hur det går. Nu är det sovdags. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: