jgradde

FLOWER POWER.

Kategori: Allmänt

Och så lite mer blommor efter ännu ett klagomål. Jag tar för lite bilder på jobbet. Jag vet, ska försöka bättra mig. Idag var det en lugn lördag, jag måste säga det igen, en lugn lördag! Jösses, första gången det händer tror jag. Men det var skönt efter fyra timmars sömn. Valentino var lite förbannad för att vi pratade för högt klockan två inatt, så klockan sex imorse hämnades han på sitt sätt - genom att sätta på öronbedövande hög musik för att väcka hela huset. Ja, endast för att hämnas. Det är lite så han jobbar. Anyway, jag ska precis avrunda en lugn lördagkväll som bestått av soppa, te, fin musik, lite mer te och sällskap av Marlene. Godnatt! (Finaste hortensian jag någonsin sett på översta bilden, och imorn måste jag ta kort på en mini Vanda som vi fått in som bara är helt underbart fin).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: