jgradde

SATURDAY 31/03 PART TWO.

Kategori: Allmänt

Godkväll! Nykter lördag vilket känns lovande inför morgondagens besök på Columbia Road Flower Market. Sen vi kom hem från våran lilla shoppingrunda har vi hunnit med att göra himla mycket nytta. Jag har städat hela badrummet, fruktansvärt grundligt, och det var bland det äckligaste jag gjort på väldigt länge (eller i alla fall sen jag torkade upp någons spya på våran fest förra helgen för allas trevnad). Jag har suttit med tops och gröpt ur obestämbara geggor ur listerna längst ner på duschdörren och jag har skrubbat bort allt möjligt brunt och grönt och grått från väggarna i duschen. Läs en gång till mamma om du inte tror mig. Jag talar hundra procent sanning. Annfie har också varit duktigt, hon har dammsugit, diskat, bakat bröd och nu bäddar hon våra sängar. Tillsammans har vi även tvättat två maskiner kläder. Har alltså fått väldigt mycket gjort. På bild Annfies nybakta bröd som vi avnjöt med smör, ost och en kopp te. Hoppas ni också har haft en fin lördag, vad ni än har gjort. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: