jgradde

4 februari

Kategori: Allmänt



Lång och stressig dag på jobbet, har gjort sisådär 200 kontraktvaser idag, men jag älskar det. Kan inte säga annat än att jag har haft himla tur som hittat detta jobbet, och fått det. Ny blogg nu med, hoppas Annfie kan lära mig lite mer om blogg.se så att den nån gång i framtiden blir snygg också. Än så länge så ska jag bara försöka få upp lite mer bilder från mitt liv i London så att alla som undrar hur det går för mig ska ha nånstans att se det.

Klockan är snart nio, efter nudelmiddag (eftersom våran spis är lite trasig) så korkade vi precis upp första vinflaskan. Men det snöar här i London så vi stannar nog inne ikväll. Imorn är min första lediga dag på ungefär tre veckor så jag ska sova så länge jag kan. I min egen säng. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: