jgradde

UPDATE.

Kategori: Londonlivet

Hej alla trogna fans! Jag lever. Jag har jobbat som ett litet bi sen i Fredags kväll i princip, så jag har varit lite frånvarande här. Imorgon är sista dagen på jobbet, sen blir det lite julmiddag/drinkar med personalen och sen står min klocka på väldigt tidigt lördag morgon för att hinna med bussen 03.40 - pjuh. Längtar fruktansvärt mycket nu efter alla där hemma, och efter julmust, lussekatter, julgodis, mormors köttbullar och allt annat myspys som hör julen till som jag inte direkt haft ett överflöd av här. Kan inte fatta att det nästan gått ett år sen jag flyttade hit, tiden har gått så sjukt fort och jag trodde aldrig när jag åkte över att jag skulle vara i den positionen jag är nu efter så här kort tid. Nu ska jag packa min väska och sen krypa ner i sängen. Ses snart! 
En av dom första bilderna jag har ifrån London, när mamma och pappa kom över efter några veckor med alla mina kläder och andra nödvändigheter. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: