jgradde

NEW WEEK UPDATE.

Kategori: Londonlivet

Hej mina kära vänner. Idag är jag på mycket bra humör. Vet inte riktigt varför, men förmodligen för att det mesta av julen är klart på jobbet, jag har skickat iväg allt pappersarbete från November, jag har räknat ihop siffrorna från November, vi hade ett bra möte med Housekeeping idag - och ja, det är nog därför jag känner mig positiv. Så positiv att jag efter jobbet gick och köpte nytt smink och sen hör och häpna - handlade mat!!! Första gången på två veckor skulle jag tro (alltså jag har ju ätit under dom två veckorna men bara ordentligt på jobbet och smörgås och te hemma). Nu är jag alltså redo för en ny vecka. Hade en mycket trevlig söndag igår med Björn och Esperana i Winter Wonderland i Hyde Park och sen avslutade vi med middag och god dricka på en mysig pub. Det är nog allt jag har att säga för nu. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: