jgradde

XMAS UPDATE.

Kategori: Blommor

Började klockan elva igår kväll och kom hem strax efter nio imorse. Kan säga som såhär, om jag tyckte att OS var illa, så var det här ungefär tusen gånger värre. Speciellt med housekeeping jagandes efter mig att allt måste vara tipptopp. Hur som helst så är det tack och lov inte jag valt hur träden ska se ut - det är hotellets dekorationer. Måste ärligt erkänna att trädet vi gjorde för the ballroom är ett av de fulaste jag någonsin sett. Silverkulor och en massa fåglar i konstiga färger, vet inte hur dom tänkte när dom köpte in dom här dekorationerna med tanke på stilen i resten av hotellet...? Bild nummer två är på ett utav borden i lobbyn, fick slänga ihop 18 av dom där arrangemangen på sisådär två timmar, med ganska många mosade ilexbär under mina fötter och ganska många sår på mina händer från järneken. Nu är det bara att sitta här och vänta på feedback från ägaren, är mer än lite nervös.

Kommentarer

  • Barbro säger:

    Du får ställa krav på att vara med vid inköpen

    2012-11-24 | 10:31:23

Kommentera inlägget här: