jgradde

PUB RUN AND OLD PIC.

Kategori: Allmänt

Godkväll! Nu regnar det i London igen, men det gör mig inte så mycket när jag kan sitta i min säng och faktiskt njuta av ljudet av regn. Idag var jag själv på kontrakten, vilket betydde att jag spenderade hela dagen med att göra Pubrundan. Molucella, solrosor, anthurium, anastasior och callor skapade jag vackra vaser av idag. På bild får ni se något helt annat. Det är ett temaarbete från trean på gymnasiet som jag gjorde tillsammans med Emmy om jag inte minns helt fel. Uppgiften var att skriva om en valfri religion eller livsåskådning(?)och sedan skapa en typisk begravningsdekoration till densamma. Jag tror att vi gjorde denna dekoration till Humanismen som i princip inte har några typiska blommor eller dekorationer. Därför gjorde vi den vegetativ och naturlig, som att plocka in en del av rabatten. Nu ska jag krypa ner, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: