jgradde

PRIMADONNA GIRL.

Kategori: Allmänt

Hemskt dålig uppdatering - check. Dålig på att ta bilder - check. Njuter av londonlivet - check. Har haft en helt sinnessjukt stressig helg. I lördags jobbade jag tolv timmar istället för nio och i söndags jobbade jag nio timmar istället för sju. Det underbaraste av allt är att dom jag jobbat med i helgen tycker att man går hem när man slutar på schemat, vilket gör att jag står där själv en lördagkväll klockan åtta och försöker göra färdigt det som behövs göras. Men det visar ju bara vem det är som tar sitt jobb på allvar och vem som står på tur i kön att bli manager. Har man lite tur som jag så kliver ägaren av företaget in sisådär kvart i åtta och ser mig stå där. Frågar om jag tänker stanna i london och om jag har ambitioner att bli manager. Känns rätt bra. Nu ska jag njuta lite av solen på min lediga dag. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: