jgradde

I'LL PUT MY RUNNINGSHOES ON.

Kategori: Allmänt

Har återupptäckt en del av mitt liv som har varit spårlöst försvunnet i fyra månader. Tänkte gå ut på en promenad idag (för jag inte ville lura mig själv genom att säga att jag skulle ut och springa). Efter 30 minuters rask promenad kunde jag inte hålla mig längre, jag var bara tvungen att springa en bit. Och jag sprang ända hem, tro det eller ej. Var så fruktansvärt skönt att äntligen springa igen, kändes som att jag flög fram där på gatan i kvällssolen. Vet inte varför jag väntat så länge med detta. Förmodligen kommer jag inte kunna gå imorgon, men man måste ju börja någonstans. Annat duktigt (läs vuxet) jag gjort idag är: lagat mat till mig själv så det blev två matlådor i frysen, tvättat alla mina påslakan och örngott och bäddat rent, handtvättat mina innetofflor som jag råkade spilla rostigt vatten på. Har även hunnit ta mig en bra bit i Cosa Nostra. Det är underbart vad mycket man hinner med när man slutar jobbet två. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: