jgradde

GREEN CONTRACT RUN.

Kategori: Allmänt

Uppifrån och ner. Harvey Nichols köpcenter, klädmärket Port 1961's avdelning, har en vas för £80. Nästa är H2S0 som är nåt slags kontor, dom har alltid en fishbowl med blommor inuti. TDR som är på tredje bilden har fyra konferensrum med vaser (ett av dom på bild), ett avlångt silverbord i hallen med tre vaser och en stor vas i receptionen. Nummer fyra med Stralitzia är Lombard Odier, någon slags privatbank som har en stor vas på det bordet på bild och en liten vas på ett soffbord i samma rum. På dom två följande bilderna med likadana buketter är det först Berry Bros, en gammal vinshop med antik inredning (som du skulle älska mamma) och nästa är från Pimco, också något slags kontor. Vasen framför den underbara utsikten (som man inte ser så bra på grund av motljuset) hör hemma på Trafalgar Asset Management. Vasen med dom underbara callorna finns på Cin Le Salle Management. Sist men inte minst har vi Artemis, något slags investment business, som spenderar £140 på en vas som står i ett hörn på toaletten. Visst, toaletten i sig är jävligt fräsch men jag förstår ändå inte riktigt meningen. Ber om ursäkt för ruskigt dålig bildkvalité, men smart som jag är lämnade jag ännu än gång minneskortet till kameran i datorn. Ska försöka få med mig det nästa vecka, då jag också ska försöka fota Phoenix House, Royal Marsden och Stephen Webster. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: