jgradde

FÖRLÅT PAPPSEN.

Kategori: Allmänt

Förstår att du blir orolig när det gått ungefär 70 timmar utan ett ord på bloggen. Men det kan betyda två saker. Antingen att jag ligger nerbäddad med feber och tycker synd om mig själv. Eller att jag faktiskt har ett liv utanför jobbet. Den här bloggtorkan har bestått av båda delar. Torsdagen spenderade jag i sängen, sov nog 90% av det dygnets timmar. På fredag var det back to work vilket gick förvånansvärt bra, men jag hade laddat upp med Berocca, Echinagardpiller och painkillers med koffein i. Så ja, jag klarade mig genom dagen, stannade för en drink på puben med några fina tjejer från jobbet, kom hem - och hamnade mitt i ett födelsedagsparty. Så jag sa, -fuck it! Jag bryr mig inte om att jag fortfarande är hängig, jag bryr mig inte om att jag ska upp och jobba imorgon klockan åtta. Jag missar inte min housemates birthday party. Så på med sminket, ner på hörnet för att köpa öl och en jägermeister i 27-årspresent, och fram med partyhumöret. Nu får ni bilder.
1. Nytt kontrakt
2. Fina Moyses Girls
3. Födelsedagsbarnet tar sin första jägershot
4. Brudar brudar brudar
5. Martynas rocking tattoo
6. Love is in the air
7. Festsällskap
8. Carlota & Jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: