jgradde

RAINY DAY.

Kategori: Allmänt


Idag regnar det i London. Skulle vilja säga att det är första dagen sen jag kom hit den 8 januari som det verkligen regnar. Det har regnat nårgra dagar innan, men då har det mer varit skurar eller i några timmar bara. Det här är en sån där dag då det känns som att det aldrig kommer sluta regna. Men det gör inte mig nåt, jag mår sämre idag igen och tänker ligga i sängen hela dagen. Inatt ska jag orka upp klockan 3 för att plockas upp av en taxi 20 i 4 för att vara på jobbet 4. Min första måndagsrunda nämligen, då börjar man så tidigt. Mums! 

Såhär såg det i alla fall ut på jobbet igår när vi lämnade. Man ser att vi fått i ordning det lite men på den här bilden står det hinkar med blommor till Fleet Street och White Company (våra två andra butiker) också, och det ska det egentligen inte göra såklart. Ska ta mer bilder, även utomhus, någon fin dag i veckan. Puss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: