jgradde

NÄRA DÖDEN.

Kategori: Allmänt

Nu tänker jag berätta om min första nära döden-upplevelse i London som hände mig idag. Varnar känsliga läsare som oroar sig för mig och tycker att denna underbara stad är en farlig stad. Vi var utanför ett kontor där vi skulle lämna några vaser. Vi (Andy) hade parkerat bilen fint intill trottoarkanten. Där stod vi i godan ro på vägen, Andy med halva kroppen inne i bilen för att få fram rätt vaser, jag lite i min egen värld tätt intill bilen. Helt plötsligt ser jag något stort svart komma emot mig och duckar. Sekunden senare inser jag att jag precis klarat mig ifrån döden. Eller i alla fall en jävla smäll. Det svarta som kommit emot mig var bakdörren på en lastbil som kört förbi lite väl snabbt, med en öppen bakdörr som flaxade fint utmed gatan. Helt sjukt. Men jag lever och mår bra, skål på det! (Sainsbury's lemonade för 2.50:-)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Lugnt, det kunde ju hänt överallt i världen där det finns en lastbil. Tusen kramar!!!

    2012-03-06 | 18:17:41

Kommentera inlägget här: